Časté otázky spojené s virtuálním sídlem

Co je to virtuální sídlo?

Virtuální sídlo, jinak nazývané také virtuální kancelář nebo registrační adresa, je sídlo, které klient uvádí jako svou oficiální adresu sídla zapsanou v obchodním rejstříku, živnostenském rejstříku nebo jiném rejstříku, ve kterém je klient zapsán. Každá firma musí povinně mít sídlo na nějaké fyzické adrese, k čemuž je potřebný písemný souhlas vlastníka nemovitosti. Pokud nemáte vlastní nebo pronajatou nemovitost, nebo pokud takovou nemovitost nechcete uvádět z různých důvodů, můžete využít naše virtuální sídlo.

Jak je to s doručováním pošty?

Pokud vám přijde na adresu sídla pošta, budete o ní oznámený e-mailem. Na požádání klienta můžeme poštu oskenovat, případně přeposlat na jinou adresu.

Přebíráte i listiny do vlastních rukou?

V případě zájmu můžeme přebírat i doporučenou poštu na základě písemné plné moci.

Kolik stojí přeposlání pošty?

Přeposílání pošty provádíme na požádání klienta a podle obsahu služeb, které si zakoupil.

Kolik stojí skenování pošty?

Skenování provádíme na požádání klienta a podle obsahu služeb, které si zakoupil.

Co v případě kontrol z úřadů?

Vaše sídlo bude řádně označené pro případ kontrol. Při případných kontrolách vždy příslušné osoby informujeme, že máte u nás zřízeny registrační sídlo, což je plně v souladu s platnou legislativou. Výhodou je, že vás nikdy žádná kontrola nepřekvapí neohlášeně.

Jaké služby jsou součástí virtuálního sídla?

Součástí virtuálního sídla jsou tyto služby: označení nemovitostí / schránky obchodním jménem (názvem) klienta, oznámení o přijaté poště e-mailem, přebírání a úschova přijaté pošty. V ceně základních služeb nejsou zahrnuty doplňkové služby, které nejsou povinné a jsou poskytovány pouze na vyžádání zákazníka.

Jak mohu objednat virtuální sídlo?

Objednávky registrační adresy můžete provést následovně:
Nejrychlejší způsob je vyplnění objednávky.
Můžete nám poslat Email, nebo nám můžete zavolat a učinit objednávku telefonicky na čísle (+420) 602 654 355, nebo můžete přijít osobně do naší kanceláře.

Jaká je minimální objednávka?

Minimální objednávka sídla je na 12 měsíců.

Kdy platím za sídlo?

První platbu za sídlo hradíte při podpisu smlouvy na celé období předplatného, které si sami zvolíte. Další platby jsou prováděny na základě faktury po uplynutí zaplaceného předplatného.

Poskytujete sídlo i pro obč. sdružení a živnostníků?

Ano. Adresu poskytujeme nejen pro firmy (s.r.o, a a jiné), ale i pro občanská sdružení, nadace, neziskové organizace a také pro živnostníky.

Umíte zařídit změnu sídla v obchodním rejstříku?

Ano samozřejmě. V případě zájmu umíme zařídit i změnu sídla v obchodním rejstříku – stačí nám tento požadavek napsat a sdělíme vám více informací.

Líbí se Vám nabízené výhody virtuálního sídla? Využij služby společnosti sídlomat s.r.o a snižte si své náklady ještě dnes.